“Radari” ajakirjanikud tarvitasid eetris narkootikume

0
458

Vastu seadust: “Radari” toimetus selgitab, miks otsustati kaamera ees narkootikume teha

“Lähtume oma töös põhimõttest, et keegi ei taha ju lugeda teatriarvustust inimeselt, kes pole etendust näinud. See tähendab, et peab olema teemas päriselt sees, et vahendada võimalikult objektiivset pilti nähtusest. Kui teeme persoonilugu kellegist, siis me lähme talle koju, veedame temaga koos päevi, et tuua vaatajateni võimalikult tõene pilt inimesest. Samamoodi tegutsesime ka oma viimases loos, kui otsustasime LSD mikrodoosimise väidetava tööd efektiivsemaks tegeva mõju omal nahal järele proovida,” kirjutab toimetus oma Facebooki lehel.

Katse tegemine oli just vajalik, sest keelatud aineid kasutavad paljud. “Teame sedagi, et meie sõnavõtust või vaikimisest hoolimata tarvitavad praegused tarvitajad nagunii edasi. Me ei saa teemat ignoreerides silmaklappide taha varjuda,” seisis postituses.

“Ajakirjanikena peame õppima mõistma suundumusi ja trende ning nendest rääkima viisil, mis auditooriumi kõnetab. Seda kõike muidugi kaalutletult ja ajakirjanduse head tava silmas pidades,” lisasid nad.

  • Rohkem saab lugeda:

Appi, nad tegid eetris narkot!

Keelatud aineid kasutavad paljud. Me tegelikult teame ju seda. Teame sedagi, et meie sõnavõtust või vaikimisest hoolimata tarvitavad praegused tarvitajad nagunii edasi. Me ei saa teemat ignoreerides silmaklappide taha varjuda. Ei ole ka mõjus kajastada teemat lühinägelikult, vaid kiretust statistikast lähtudes.

Vastu seadust: “Radari” toimetus selgitab, miks otsustati kaamera ees narkootikume teha – Sky.ee

null

“Radari” ajakirjanikud tarvitasid eetris narkootikume: keelud ja käsud ei otsusta, kuidas inimesed käituvad!

“Lähtume oma töös põhimõttest, et keegi ei taha ju lugeda teatriarvustust inimeselt, kes pole etendust näinud. See tähendab, et peab olema teemas päriselt sees, et vahendada võimalikult objektiivset pilti nähtusest. Kui teeme persoonilugu kellegist, siis me lähme talle koju, veedame temaga koos päevi, et tuua vaatajateni võimalikult tõene pilt inimesest.


Järgneb reklaam