H & M tegevdirektor kutsus 1,1 miljonit rootslast, kes hääletasid immigratsiooni vastaste poolt, ksenofoobiks

0
3122

Rootsi rõivatootja H & M on taas skandaalis. Varasemad skandaalid hõlmavad laste tööjõudu,  kampaaniat, kus on must poiss, kes kannab džungli teemalist kampsunit, millel on tekst “kõige lahedam ahv” ja sallid, mis solvavad moslemeid, kirjutab Voice of Europe

Seekord on see siiski erinev. Seekord nad ründasid – 1,1 miljonit rootslast – öeldes, et see mida nad usuvad, on vale.

Ühes intervjuus räägib H & M tegevjuht Karl-Johan Persson Rootsi Demokraatidest (SD) –  Perssoni sõnul on SD valijad “ksenofoobid” ja neil on “imelik” maailma vaade. Ja hiljutised arengud Rootsis ja Euroopas on talle “hirmutavad”. “See läheb otseselt vastu kõigile, mille eest H & M seisab,” lisab ta.

Peale selle valis H & M oma eelseisva kampaania modelliks jalgpalluri Jimmi Durmazi – mees, kes on vihane sotsiaalmeedia kommentaaridele peale, kui ta oli selle aasta alguses maailmameistrivõistlustel ise end häbistanud.

Rootsi peavoolumeedia süüdistas rootslasi (üldiselt SD valijaid) rassistiks, kuigi vaid tosin 4000-st kommentaarist võis olla rassistliku alatooniga.

Ja nüüd, kuid hiljem, on see vahejuhtum lõppenud, hakkas H & M vastu seisma “kohutavate” ja “rassistlike” rootslaste vastu ning näitab oma toetust Jimmile, andes talle miljon dollarit.

Teisisõnu, H & M üritab end kehtestada, süüdistades teisi nende enda süüs.

Keegi tegelikult pole selles aga üllatunud. Nad on vaid üks paljudest ettevõtetest, kuulsustest ja poliitikutest, kes võtavad seisukohti multikulti ja igaühe suhtes, kes on vähemuses, või millele rahvast enamus on vastu.

Sellest hoolimata on meie ainus relv äriühingute, poliitikute ja kuulsuste vastu, kes räägivad negatiivselt Euroopa parempoolsetest parteidest ja nende valijatest, boikoteerida!