ÜRO pagulasamet toetas “Pealtnägijat” kopsaka summaga

0
2445

Kas Eesti Rahvusringhäälingust on saanud äraostetav propagandaaparaat? Kas saade “Pealtnägija” võttis altkäemaksu?

DELFI KIRJUTAB: “Kõnekas on ka ÜRO pagulasameti 2400 dollari suurune sihtotstarbeline toetus eelmise aasta lõpus, millega ETV uuriva ajakirjanduse saadet “Pealtnägija” rahastati. Tõenäoliselt sündis antud rahade eest 21. detsembril ilmunud lugu, milles reporteri rolli asunud näitlejatar Piret Krumm Türgis pagulasabi uurimas käis.”

Eelmise aasta juunis teatas Riigikontroll, et Eesti Rahvusringhäälingu rahastamine vajab selgust ja sidumist arengukavadega. Mainiti, et ERRi tegevuste projektipõhine rahastamine teiste riigieelarvest raha saavate asutuste kaudu tekitab ebastabiilsist ega toeta toimeuslikku sõltumatust. Samas ei tuvastanud riigikontroll varade haldamisel ega tehingute tegemisel olulisi puudusi.

SEOTUD LUGU:

„Pealtnägija”: pagulasameti toetust on saanud ka Päevalehe ja Delfi toimetus ise!

pagulasameti toetust on saanud hulk eesti ajakirjanikke, sh – üllatus, üllatus – vähemalt kahel korral ka sama Eesti Päevalehe / Delfi toimetus ise.